• Szolgáltatások


 

SEAWING Integrált fejlesztés

Az integrált fejlesztési szolgáltatásunk segítségével minden hónapban igénybe vehetőek kisebb fejlesztések, testreszabott beállítások. A szolgáltatás csak SEAWING Support Pack keretein belül igényelhető.

 

 

SEAWING Támogató csomagok

Komplex csomagokat állítottunk össze, melyek tartalmazzák a távoli és helyszíni üzemeltetési támogatást, illetve az eseti javítási feladatokat, hogy partnereink igényeit minden szinten ki tudjuk szolgálni.

A támogatói csomagok részleteiről érdeklődjön munkatársainknál!

 

 

SEAWING Telecare - távoli segítség

A SEAWING online helpdesk-szolgáltatása: munkaidőben telefonon vagy e-mailben nyújtunk segítséget a rendszerek használatával és az egyszerűbb beállításokkal kapcsolatban.

 


 

SEAWING Audit

Audit szolgáltatásunk segít feltárni azokat a potenciális hibákat vagy hiányosságokat, melyek veszélyeztetik a meglévő rendszer hibátlan műkődését, ezzel növelve a biztonsági kockázatot. A szolgáltatást új rendszer átadása és régi rendszerek felújítása esetén is ajánljuk.

 

 

SEAWING Oktatás

A rendszerek használatát személyes oktatás alkalmával, a helyszínen mutatjuk be. Az oktatás végén minősítő SEAWING diplomát állítunk ki, mely egyben egy kezelői jogosultságot is ad, ezzel garantálni tudjuk, hogy a rendszer alkalmazása mindig professzionális kezekben legyen.

  

 

Seawing Szakszervíz

A szolgáltatás keretében a SEAWING vállalja, hogy az általa forgalmazott eszközök javítását elvégzi.

  Tovább

A szolgáltatás lépései:

 

  1. a bevizsgálást 5 munkanapon belül elvégezzük
  2. ajánlatot adunk a javításra
  3. a javítást - néhány egyedi esettől eltekintve - 5 munkanapon belül elvégezzük, az így megjavított eszközre 6 hónap jótállást vállalunk.

 

SEAWING Távoli Rendszerüzemeltetés

Távoli rendszerüzemeltetési és paraméterezési szolgáltatásunk magában foglalja a felügyeleti feladatokat és az esetleges, távoli vagy helyszíni hozzáféréssel végzett beavatkozást.

 

 

SEAWING 19 pontos karbantartás

A 19 pontos ellenőrzés és karbantartás segít megelőzni a kellemetlen hibákat, a segítségével pedig a fennálló problémák is hatékonyan megoldhatóak. Integrált rendszerünk így mindig a legjobb minőségben üzemeltethető. A karbantartás javasolt gyakorisága függ a használattól, de hat évente ajánlott elvégezni.

  Tovább
  1. A Vevő által jelzett problémák kivizsgálása
  2. Az eseménynapló vizsgálata
  3. A rendszer fizikai eszközeinek szemrevételezéses ellenőrzése, a hibák, sérülések felderítésére
  4. A terminálok tápegységeinek ellenőrzése
  5. Akkumulátor-töltések ellenőrzése
  6. Szükség esetén az akkumulátorok cseréje
  7. Ajtóérzékelők, hangjelzők ellenőrzése
  8. Zárak, szekrényzárak, forgóvillák, síktapadó mágnesek működésének ellenőrzése
  9. A vésznyitók, ajtónyitó nyomógombok ellenőrzése
  10. Kártyaolvasók ellenőrzése
  11. A kezelők, kijelzők ellenőrzése
  12. A terminálkommunikáció ellenőrzése, a hibajelzések vizsgálata
  13. A vezérlő rendszerprogramok funkcionális ellenőrzése
  14. Az alrendszerek működésének ellenőrzése
  15. Az Ügyfél kérdéseinek, kéréseinek összegyűjtése és megválaszolása
  16. A nyomtatók karbantartása
  17. Az informatikai környezet ellenőrzése
  18. Az adatbázis ellenőrzése
  19. Az alkalmazások ellenőrzése


 

SEAWING Garancia

A SEAWING a felszerelt termékek garanciális javítását törvényben előírt garanciális időn túl extra 1-4 éves garanciális csomagokkal biztosítja. A garanciakezelési folyamatot szerződésben vállaljuk, így az esetlegesen előforduló hibákra gyors megoldás tudunk biztosítani.

 

 

SEAWING Rendszerkövetés

A szolgáltatás segítségével a szoftverfrissítéseket (bug javítások) végezzük el, akár távoli hozzáférés segítségével, akár helyszíni kiszállással.

  

 

SEAWING Konzultáció

A rendszermérnöki konzultációt telefonon, személyesen, e-mailben veheti igénybe. Ezzel a megoldással a lehető legjobb minőségű rendszert tudja megtervezni, kialakítani és szakembereink segítségével, időről-időre az igényekhez igazítani.

 

 

SEAWING Hibaelhárítás

A hibaelhárítási szolgáltatás keretében helyszíni vagy távoli hibaelhárítást végzünk. A munka része a hiba kijavítása és a megfelelő beállítások elvégzése. A vállalt hibarelhárítási idő megállapodástól függően akár 8 órán belül is lehetséges.